Mijn 'doucheroutine'!

Als ik iets wel fijn vind na een drukke dag is dat wel douchen! Het is gewoon zo lekker ontspannend en je voelt je heel erg fris en schoon. Ik denk dat iedereen wel zijn een routine heeft hierin, ik gebruik bijvoorbeeld altijd eerst shampoo en daarna douchegel, omdat ik anders het gevoel heb dat door de geur van de shampoo de lekkere geur van de douchegel verdwijnt ;)

- Als eerst was ik altijd mijn haar, ik gebruik bijna nooit conditioner omdat mijn haar dan veel sneller vet wordt en ik vind niet dat mijn haar er dan mooier uitziet. Ik gebruik de long & shine shampoo van Palmolive.

- Hierna was ik mijn gezicht. Ik gebruik in de douche meestal de Clean deeper reinigende scrubgel van Nivea. Voor mijn normale gezichtsroutine gebruik ik de Vichy normaderm face wash.

- Dan gebruik is soms scrub, niet altijd alleen als ik er echt zin in heb of als mijn huid er dof uitziet. Hierin heb ik niet echte en favourite maar ik vind de strawberry scrub van The body shop echt superfijn! ( en hij ruikt echt superlekker! ;)

- Ik gebruik wel altijd douchegel, het maakt mijn huid lekker zacht en het ruikt dan ook lekker! Ik hou meer van iets frissere geuren voor douchegel. Ik gebruik nu vaak de Dove go fresh komkommer & groene thee douchegel, maar de Fresh & Oil green melon & lychee van Fa is ook echt superlekker!

- Na het douchen gebruik ik ( net zoals bij de scrub) soms bodylotion/ body butter. Hierin heb ik ook geen favoriet, maar ik vind de body butters van The body shop zooo fijn! (hihi dikke reclame hier ;)

Zoals je ziet is het niet ontzettend bijzonder maar ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wat is jullie doucheroutine?

Liefs Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten