Galajurk!

Het gala komt er al aan en daarom en ik heb zelf nog geen galajurk maar ik ben wel op zoek naar de perfecte jurk. Ik heb nog niet echt een beeld, ik zit meer zo van als ik hem zie weet ik het gewoon. Maar er zijn natuurlijk wel dingen waar je op moet letten en wat je persoonlijk het fijnst/mooist vindt, de ene vindt strapless heel erg mooi, de ander niet. Ik ga nu verschillende jurken laten zien die mij heel erg aanspreken. Zo hoop ik dat ik je een beetje kan helpen met bedenken wat voor soort galajurk je zou willen. En het zijn allemaal jurken die je redelijk makkelijk kunt krijgen en niet al te duur zijn!


nelly.com, the paper sun roma ruffle one shoulder €45,95

nelly.com, vila manabu dress €59,95

nelly.com, three little words draped tube prom dress €42,95

nelly.com, three little words mesh bandeau dress €53,95


otto.nl, bruno banani ballonjurk €79,99

Ik ben wel heel erg klassiek qua galajurken zoals je misschien al ziet. Ik vind het het mooist als een galajurk zwart is en ik houd van korte jurken. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, en ik weet het is allemaal een beetje hetzelfde maar dat vind ik persoonlijk het mooist.
Bedankt voor het bezoeken!
Lots of love & kisses, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten