Clueless galastress

Rond mij beginnen steeds meer meisjes heel erg enthousiast te vertellen over welke jurk en schoenen ze aan zullen doen. Zelfs Iris heeft al een jurk! Bij mij begint nu langzaam de stress op te komen want tja; ik heb nog geen jurk! Ik ben al naar wat winkels geweest en heb al een beetje bedacht wat voor jurk ik wil:
1. liever geen zwart: iedereen gaat in het zwart, ik wil ertussen uit poefen!
2. kort: ik ben al niet zo lang, wil ik wel mijn benen kunnen showen
3. het liefst strapless: omdat ik dat gewoon mooi vind, wel uitkijken dat het niet te los zit hihi!

Strak of los maakt me niet uit. Eerst wilde ik een klassieke rode korte jurk maar aangezien ik niks kon vinden ben ik ook naar andere dingen gaan kijken... en vandaag heb ik CLUELESS gekeken! Voor degene die deze film niet kennen; het gaat over een rijk, mooi, populair meisje in Beverly-Hills die de juiste jongen probeert te vinden, om moet gaan met teleurstellingen en een nieuwe vriendin populair probeert te maken. Uiteindelijk wordt ze verliefd op haar stiefbroer. Leuke 90's film, een aanrader (ook om naar de outfits te kijken; sommigen zijn echt geslaagd!). Na een tijdje kwam deze look langs:

Ze gaat naar een concert met haar vriend Christian. Het is een wit strak jurkje van Calvin Klein (zegt ze). Ze draagt er witte hakjes bij. Ik was verkocht; het staat haar zo goed! Het is niet zwart, maar wel sexy. En zij heeft een soortgelijke huidskleur! Ze heeft niet erg veel make-up op; wat mascara/eyeliner en wat zachtroze lippenstift. Verder draagt ze er nog een diamanten ketting bij.

Op internet ben ik toen een beetje gaan rondsnuffelen naar leuke witte jurkjes. Op H&M.com vond ik deze:
Ik laat jullie nog wel weten hoe mijn zoektocht naar de 'perfecte jurk' ervoor staat....

Love, Merel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten