Mijn favourite parfum (:

Een geurtje is iets heel erg raars eigenlijk. Het kan je humeur of mood heel snel veranderen of versterken. Als je bijvoorbeeld heel erg happy bent is het altijd het fijnst om dan een geurtje op te spuiten die jij heel erg voor happy aanziet (ruikt :p). En er kunnen ook herinneringen aan een geurtje vastzitten, bijvoorbeeld van een leuk feestje of een begrafenis. Een parfum is ook iets persoonlijks, het omschrijft ook een beetje je karakter. Maar je hebt natuurlijk nog je favouriten, parfums waar je gewoon niet genoeg van krijgt en daar heb ik er ook een paar van :

Oilily Flowers 30ml, Ik vind dit echt een 'basisparfum'. Dit was ook een van mijn eerste parfums en ik heb er ook wel goede herinneringen aan. En ik heb ook als ik niet weet welke parfum ik op wil doen dat deze altijd goed is.
Avril Lavigne Wild rose 30ml, Dit is denk ik mijn lievelingsparfum samen met Beyonce Heat. Ik vind deze zo ontzettend lekker dat ik het gewoon zonde vind om op te spuiten! Echt een aanrader (;



Adidas Floral Dream 30ml, Dit vind ik echt een sportief geurtje, ik heb hem al een tijdje en hij begint ook op de raken. Ik doe hem vooral op als ik ga sporten want bijvoorbeeld voor een feestje vind ik hem weer minder geschikt.

 Beyonce Heat 15ml, Zoals ik net al zei is dit samen met Wild rose echt mijn lievelingsparfum. Hij is gewoon zo ontzettend lekker! Hij is zwaar maar toch zoet en vrouwelijk en geschikt voor overdag en s'avonds. Ik heb niet echt de juiste woorden om hem te omschrijven maar ik ben er echt verslaafd aan!
En last but not least, DKNY Be delicious 30ml, een heerlijke parfum lekker fris maar toch nog zoet en vrouwelijk. Mijn moeder en ik zijn er echt dol op, hij is vooral geschikt voor overdag.

Hoop dat jullie het leuk vonden!
Wat is jullie lievelingsparfum?

Liefs, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten