Mijn sinterklaas verlanglijstje!

Het is alweer bijna december en dat betekent dus ook bijna kerst en sinterklaas! Sinterklaas is al in het land en volgende week is alweer zijn verjaardag. Ik zelf krijg alleen bij sinterklaas cadeautjes, kerst is meer om met de hele familie bij elkaar te komen en het super gezellig te hebben! Ik heb ook een verlanglijstje wat ik graag van de goede sint zou willen (;. Ik heb ook geprobeerd heel erg lief te zijn dit jaar dus hopelijk geen roe, haha.

- Wat ik het liefst wil is de babyliss iCurl, deze wil ik al een tijdje en ik heb er ook hele positieve dingen over gehoord!

- Een abonnement op de cosmogirl. Ik vind dat een super leuk blad en zou er ook graag een abonnement op willen!

- Een glossybox abonnement! Een idee wat ik zo ontzettend leuk vind, elke maand een box met beautyproducten, super!

- Gucci guilty, ik had een tijdje geleden een testertje van dit parfum gekregen en ik vind hem zo lekker!

- Een giftcard van de H&M, altijd goed een giftcard van je favourite kledingwinkel (;

- De beautyblender, ik ben eigenlijk al een tijdje heel erg benieuwd naar deze spons en hij lijkt me ook wel heel erg fijn werken.

Ik ga zeker niet al deze dingen krijgen maar ik vind ze allemaal wel heel erg leuk!

Liefs, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten