Tangle teezer!

Haar, borstels, borstelen, vroeger waren dat de woorden waarvoor ik ontzettend bang was! Als mijn moeder mijn haar maar even kamde werd ik helemaal gek, ik vond het zo pijnlijk! Maar nu ik iets ouder ben vind ik het toch wel fijn als mijn haar er mooi en klitloos uitziet. Ik heb nog steeds wel dat ik heel snel borstelen met een normale borstel pijn vind, maar het wordt gelukkig wel minder. Maar ik zag een paar geleden een filmpje over de tangle teezer. Een borstel die je haar pijnloos perfect borstelt! Ik werd meteen heeel erg nieuwsgierig en toen ik zag dat hij ook in roze verkrijgbaar was, was ik verkocht! Nu ben ik al een paar jaar een gelukkige eigenaar van een (roze ;) tangle teezer en ik hou er nog steeds evenveel van! Hij maakt mijn haar gewoon klitloos en het belangrijkste; het doet geen pijn! Ook vind ik hem fijn in de hand liggen, ik vind het fijner dan een normale borstel.


Hij werkt voor elk haartype, heb ik gemerkt bij vriendinnen. Hij is misschien iets duurder dan die 'normale' haarborstels, maar zeker het waard. En je doet er ontzetten lang mee. Hij kost ongeveer €15/16.

Liefs en nog een fijne zondag, iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten