Handelsmerk!

Zoals de legendarische Marilyn Monroe als handelsmerk platinablond haar, rode lippen en vrouwelijke vormen had en zoals Paris Hilton gebruind, roze en diamanten als handelsmerk heeft, zo kun jij ook iets tot je handelsmerk maken!


Leuke voorbeeldjes:

~ een bepaalde stijl: lolita, gothic, romantic, simplistisch/scandinavisch, boho
~ een bepaalde stof of print: luipaardprint, lovertjes of geometrische vormen
~ kleuren: of combinaties; roze, bourdeaux, rood met zwart, bruin met beige, blauw en wit
~ schoenen: hakken, laarzen met hoge hak of bijvoorbeeld dr. Martins, zelfs Uggs kunnen een goed handelsmerk zijn!
~ kledingstukken: jurkjes, strakke zwarte (H&M) rokjes, vestjes
~sieraden: zilver of goud, ringen, lange kettingen, oorbellen (bijvoorbeeld diamantjes), een kettinkje dat  je altijd draagt (vriendenkettinkje kan ook heel mooi zijn!)
~ accesoires: sjaals (lekker voor in de winter!), hoedjes, riemen, haarbanden/diademen (a la Blair Waldorf)
~ tekens of symbolen: doodshoofd, hartjes, smileys, peace-teken
~ tassen: grote IT-bag (look-a-like), kleine over-shoulder tasjes of bijvoorbeeld een rugzak (hoeft niet een eastpack te zijn, kan ook een stylische zijn... rugzakken zijn weer helemaal in!!)
~ manier van doen: springerig lopen bijvoorbeeld, of altijd goed je huiswerk maken of teruggetrokken zijn, of heel veel zelfvertrouwen hebben
~ haar: platinablond, uitgroei, dipdye... allemaal kunnen dat handelsmerken zijn

Wat denk ik dat mijn eigen trademarks zijn?
~ de kleurcombinatie rood en zwart
> dat vind ik een hele gave combinatie, vorig jaar droeg ik dat heel veel, nu steeds minder
~ blauw
> dat staat goed bij mijn ogen
~ mutsen
> ik draag 's winters altijd mutsen, het liefst hele gekke of beanies
~ sjaals
> ik draag graag sjaaltjes!
~ Iris heeft volgens mij een keer tegen me gezegd dat ik zo goed als altijd een spijkerbroek draag!
~ een in de zoveel tijd een vreemde combinatie
> ik vind het leuk om soms wat geks aan te doen, waar sommige mensen van zullen opkijken

Wat wil ik als handelsmerk gaan nemen?
~sieraden: heel veel sieraden! Alles overal elkaar! Dat vind ik namelijk heel cool!
~ hoog blond haar
~ gedurfde stijl
~ luipaardprint (??)

Denk eens na over wat jullie leuk zouden vinden als eigen handelsmerk! Misschien zullen mensen na een tijdje in de winkel denken; 'omg, dat is zoo... (jouw naam)!' En zullen ze bepaalde spullen meteen in verbinding brengen met jou, waardoor ze meer aan jou zullen denken! Heeej! Das slim!

Love, Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten