Dure-dingen-verlanglijstje

Ik weet dat ik ze NOOIT cadeau ga krijgen (voor sinterklaas) maar het gaat om het idee!

1. iPod touch, het liefst zou ik natuurlijk de nieuwste generatie willen hebben maar met de tweede zou ik me ook al zeer gevleid voelen. Ik ben mijn ipod (classic, eerste generatie, met van die vreemde grijze vlekken door het beeld) kwijt dus nu luister ik naar mijn telefoon. Toch zou ik graag een nieuwe ipod willen, waarschijnlijk ga ik er eentje van mijn eigen geld kopen.

2. Beats by dr. Dre koptelefoon, mijn vader had mij eigenlijk al een koptelefoon beloofd, en hij vond de dr. Dre's erg mooi. Totdat hij het prijskaartje zag. Maar hij is terug gekomen op dit idee omdat hij een koptelefoon voor mijn broertje had gekocht en hij de dr. dre's toch wel heel stylish vindt (en zijn dochter er graag mee zou zien lopen :D) en natuurlijk is het een mooie accesoire voor de ipod touch :P!!

3. Ijzersnarige gitaar, ik speel al langer klassieke gitaar en heb lang getwijfeld tussen een elektrische gitaar of een ijzersnarige gitaar. Maar ik ben verliefd geworden op dat singer/songwriter gevoel. Dus zou ik HEEL graag een ijzersnarige gitaar willen. en daar dan een akkoordenklapper bij (boekje met alle akkoorden)
Taylor Swift met een ijzersnarige gitaar

4. Haarkruller/stijler, omdat elk meisje dat zou moeten hebben. Vind ik dan.


5. Spiegelreflex camera of een hele goede portable camera. Ik hou heel erg van fotograferen en mijn oude camera (oude van mijn moeder, er zitten zelfs nog batterijen in!!!! het duurt EEUWEN voordat hij opgeladen is!) is niet zo goed. Mijn moeder heeft net een hele goede gekocht en ik zou heel wat over hebben om zo'n zelfde te hebben!

6. Software voor mijn computer, het liefst de nieuwste versie van een apple-besturingssysteem en een nieuwere versie van microsoft office (word, powerpoint etc...). oja! En een iTunes-kaart om muziek gemakkelijk te kunnen kopen.

Ook zou ik graag een IT-tas krijgen maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden. Zelfs IK zou geen 7.000 voor mezelf over hebben :P
Eva Langoria met een Hermes Birkin IT-bag

Love, Merel

beeldbron:
foto 1 (ipod touch) : http://www.techbusiness.nl
foto 2 (beats by dr. Dre witte koptelefoon) : http://beats-by-dr-dre.nl
foto 3 (taylor swift met ijzersnarige gitaar) : http://img.gactv.com
foto 4 (e\Evan longoria met it-bag) : http://www.pursepage.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten