Back to the All Stars (:

Schoenen, ik hou van schoenen! Echt waar als ik zou kunnen zou ik zo veel schoenen kopen totdat mijn huis vol zit. Helaas kan dat niet, maar daardoor ga ik er niet minder van houden! Je hebt verschillende soorten schoenen voor verschillende 'gelegenheden'. Ik draag bijvoorbeeld naar school een beetje comfi, makkelijke schoenen en voor een feest, bijvoorbeeld het gala meer nette, hoge hak schoenen (: Ik heb voor school eigenlijk 2 soort schoenen die ik echt heeel erg vaak aandoe, ik hou echt van ze. En dat zijn mijn Vans en All Stars. Ik had een heel tijd (nog niet zo lang geleden) dat ik bijna alleen maar mijn Vans droeg, maar de laatste tijd draag ik juist bijna alleen maar mijn All Stars. Ik vind ze gewoon zo lekker stoer, maar niet te en lekker comfi en losjes. En ik vind dat ze er leuk uitzien! Ik heb lage, bruine All Stars maar ze zijn al wel een stuk 'viezer' en veel minder net dan op dit plaatje! :


Ik vind ze heel erg geschikt voor school en vrije tijd. Ik loop er altijd wel met plezier op en je hebt mij ook nog nooit horen klagen over dat deze schoenen niet lekker zitten! Haha

Wat zijn jullie favourite schoenen? En wat vinden jullie van All Stars?

Liefs, Iris

1 opmerking:

  1. waar heb je deze all stars gekocht? Ik kan nergens deze kleur vinden..

    BeantwoordenVerwijderen