Serie: New girl!

Ik hou echt heeeel erg veel van series. Echt waar als ik er eenmaal een leuke heb gevonden, dan ben ik verkocht. Bijvoorbeeld bij grey's anatomy, ik zag deze zomer een paar afleveringen ervan en bepaalde toen al dat ik ervan hield. Echt waar i love it! Maar ik ben ook nog altijd op zoek naar nieuwe series en eentje waar ik pas iets over las was de serie New girl! Hij wordt al een tijdje in Amerika uitgezonden, maar vanaf morgen ook in Nederland! Yesss ik heb de trailer al gezien, en ik moet zeggen het ziet er leuk uit!

Het gaat over Jess, een jonge vrouw die net een gedumpt is. Ze trekt in bij drie mannen, Nick, Winston en Schmid, omdat ze een slaapplek nodig heeft. De mannen vinden het eigenlijk niet zo' n goed idee totdat ze horen dat Jess haar beste vriendin een model is! Jess is een beetje een raar typ, maar met een goed hart!

Ik ben heel erg benieuwd naar deze serie en ga hem morgen ook zeker kijken en daar komt ook nog een stukje over!


Liefs, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten