Look: Romantic Winter Wonderland


Ingredienten:
- wit, romantisch kanten jurkje
- warme zandkleurige trenchcoat
- panty met strikjes
- kniekousen
- open hoge zomerschoenen (!)
- romantische leren perzikkleurige tas
- earmuffs oftewel oorwarmers (hoe romantisch!)
                         
Ik was geinspireerd om deze look te maken door deze foto die ik op girlscene.nl (een tijdje geleden) tegenkwam. Ik vind de sokken ik de schoenen geweldig en de look heeft iets romatisch. Dat romantische heb ik geprobeerd te versterken, hopelijk vinden jullie hem leuk! 

(Oja, toen Iris en ik bij H&M Devided waren hebben we precies zo'n jurkje gepast zoals ik in mijn look gebruikte -oke, niet helemaal, hij had korte mouwtjes- dus als je op zoek bent naar zo'n jurkje.... I WOULD RUN!!) Hier is een foto van iris die het jurkje aanheeft (zie stukje: fittingrooms & starbucks 2! van Iris)


LOVE, MEREL

look: gemaakt op polyvore
foto 1 (blogger Frida van Fyndigt): via girlscene.nl
foto 2: eigen foto (gemaakt door Iris) @H&M Devided

Geen opmerkingen:

Een reactie posten