Review: Guave en Macadamia douche


Voor veel mensen geldt deze wijsheid: ‘hoe duurder, hoe beter’ maar dat hoeft echt niet altijd zo te zijn! Ik kan zoveel voorbeelden noemen maar vandaag geef ik jullie alleen deze:

Guave en Macadamia douche-accessoires van het etos-huismerk (vitaminerals). Goedkoop, maar daarom niet slecht!

VOLGENS ETOS:
Guave
Deze vrucht komt uit Peru. De guave bevat essentiële oliën voor de huid. Verder bevat het bestandsdelen die bacteriedodend zijn waardoor de kans op infecties wordt verkleind. Deze vrucht helpt bij het herstellend vermogen van je huid.


 
Macadamia
Deze noot komt oorspronkelijk uit Australië. De macadamia bevat bestanddelen die helpen het verouderingsproces van je huid tegen te gaan. Door zijn oliën zorgt het een goede smeerbaarheid en wordt het makkelijk door de huid opgenomen.

REVIEW
Ik ga een review geven van de volgende producten:
1. gelmousse
2. douchecrème
3. bodybutter


1. De gelmousse van deze serie is heerlijk! Het komt in een spuitbus met een speciale drukdop. Als je een beetje op je hand spuit komt er een soort doorzichtige, heerlijk geurende was uit (het voelt niet vettig hoor!). Maar zodra het in aanraking komt met natte huid wordt het een heerlijke mousse! Na even inmasseren en met lauw water afspoelen heb je een zijdezacht huidje! Ik gebruik het soms zelfs voor mijn gezicht! Dan neem ik een klein beetje en masseer ik het goed in op mijn gezicht, vooral onder mijn ogen. Maar blijf uit de van je ogen, mond en neusgaten want er zit zeep in!

 2. Ook de douchecrème is lekker, alle drie de producten hebben dezelfde geur zodat je niet die walm van 10 verschillende geurtjes door elkaar krijgt! Als ik mijn haar net gewassen heb, en mijn conditioner in mijn haar heb gedaan, zet ik de kraan van de douche altijd even zacht zodat ik me kan insmeren met deze crème en deze samen met de conditioner te kunnen laten inwerken. Daarna spoel ik me af en voel ik me helemaal fris! Je voelt dat het je huid schoonmaakt.



3. Ik gebruik bodybutter altijd als ik klaar ben met douchen. Dan zet ik de kraan bijna helemaal uit, zodat er alleen nog maar een dun straaltje uitkomt. Dan neem ik wat bodybutter op mijn hand en meng het even goed door met want water. Daarna smeer ik de delen die bij mij het snelst droog en trekkerig worden in, dus mijn scheenbenen, schouders, de binnenkant van ellebogen en mijn handen. Zeep droogt je huid uit; aangezien de andere twee producten zeep bevatten, vind ik het fijn om een hydraterende crème te gebruiken na het douchen.

RESULTAAT




Dit was een review van GUAVE EN MACADEMIA GELMOUSSE, DOUCHECREME EN BODYBUTTER. 

Love, MEREL...

bronnen: 
foto 1 (guave): http://www.opontdekkingsreis.nl
foto 2 (macadamia): https://ssl9.chi.us.securedata.net

1 opmerking: